Voet op NZ bodem!

26 januari 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na nog een lange vlucht met heel veel chinezen aan boord doemt daar vanuit het niets Nieuw-Zeeland op! Vanuit het vliegtuig al verliefd geworden op het land. Prachtige natuur! Ik ga het allemaal zien de komende weken.
Nadat ik door de douane ben en mijn bagage heb opgehaald (die ik verassend snel heb, kwam aanlopen en daar kwam mijn koffer :-) ) nog een laatste scan van mijn spullen en daar was ik dan eindelijk....auckland! De skybus bracht me naar het hotel, zo'n 45 minuten durend ritje, prima te doen met wifi in de bus! Om 9 uur ben ik er, ingecheckt en wel op mijn kamer. Ik heb geprobeerd te slapen maar na 2 uurtjes een douche genomen en de stad ontdekt. Eerst richting supermarkt, even wat eten en drinken halen, daarna naar de skytower....best hoog is hij....vrijdag sta ik bovenin op het randje :-). Ook nog even naar de haven gegaan. 's Middags toch nog even wat slaap gepakt, je wordt er best brak van zo'n reis....daarna wat gegeten bij de bar in het hotel. Straks nog even de stad in.....vannacht hopelijk heerlijk slapen om morgen naar Rangitoto (vulkaaneiland) te gaan!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gwenda:
    26 januari 2016
    Fijn om te horen dat je een goede (en lange) reis hebt gehad! Foto's zien er mooi uit, lekker weer!! Ben benieuwd naar de groep, volgende blog uitgebreide omschrijving?!
  2. Pa:
    26 januari 2016
    Je vermaak je prima lees ik leuke foto's verder blij dat alles goed is hoor en zie je grtjes pa
  3. Sylvia weening:
    Het ziet er mooi uit,
    Geniet er lekker van
    Veel plezier mamam.
  4. Ien:
    27 januari 2016
    Hi Ilona, daar ben je dan! Aan de andere kant van de wereld. Verder weg kan niet want dan kom je vanzelf dichterbij....
    De lange vlucht zit erop: nu tijd om woest te genieten!
    Lfs
  5. Marjo kegel:
    27 januari 2016
    Leuk om je te volgen in New Zealand. Mijn broer en schoonzus hebben 11 jaar in wannaka op het Zuidereiland gewoond. Zij zijn in december verhuisd naar Spanje. Heel vel plezier daar groetjes Marjo