De wedstrijd, de groep en hele grote bomen!

2 februari 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vrijdagavond ben ik naar de Skybreakers gegaan, basketbalwedstrijd, erg leuk om mee te maken. Het was spannend maar ze hebben gewonnen! Tussen de time-outs kleine optredens en spelletjes. Erg grappige mascottes.
De volgende ochtend heb ik de groep ontmoet.....oh jij bent degene die hier al is ! Jep dat ben ik! We gingen met z'n allen ergens ontbijten en de reisleidster moest een paar dingen weten....wat ik in Pahia wilde doen, nou sandboarden (volgende keer daarover meer!). Dus mijn excursies doorgegeven en toen ben ik nog een rondvaart gaan maken rondom auckland. Daarna nog even naar de overkant gevaren naar Devonport, ze hebben daar een paar bunkers en vanaf daar ook mooie uitzicht op Auckland. 's Avonds lekker gegeten met z'n allen.

De volgende ochtend vroeg op pad, 7 uur vertrokken, richting Pahia. Ondertussen een paar keer gestopt. De 1e tropische regenbui meegemaakt. We waren aan het wandelen en toen begon het. Gelukkig zo weer droog met het warme weer. Bij Kauri museum een lekkere carrotcake gegeten en verderop een rondleiding gehad van een Maori. Ze was heel goed in het verhaal vertellen en ze heeft gezongen en gebeden. Heel indrukwekkend. Bij de grootste kauriboom ter wereld natuurlijk geposeerd.
In Pahia ben ik met een paar ergens gaan eten. De volgende dag de Cape Reinga tour, met oa sandboarden! Zie het volgende verhaal binnenkort!

1. Alie:
    2 februari 2016
    Supercool Ilona!! Vanuit Oostenrijk van Marion O en mij de hartelijke groeten, big hug!
  2. Yvonne:
    2 februari 2016
    Wow meis wat een super reis!
    Yvonne
  3. Conny:
    2 februari 2016
    Hoi Ilona, leuk om je te volgen, je verhalen te lezen en je foto's te zien, genieten!
    Veel plezier!
    Groetjes, Conny